LAST DAY/GOING HOME

PUBLICERAD 2013-10-12 @ 14:28:00 I Resor

bilder från flygplanet hit och på havet tagen i byn sòller vid mallorcas norra kust
 
Just nu så är jag på utbyte i Mallorca med klassen, det är dock sista dagen och jag åker hem om några timmar. Jag har aldrig längtat hem så mycket efter en resa. Kanske för att det är första gången jag är utomlands själv, men också kanske för att jag bor i en annans hem, med en annan familj som har en helt annan kultur. Tänk att få sova i min egen säng igen och äta vad jag vill, när jag vill! Men det har varit väldigt lärorikt i alla fall, all eloge till de som är utbytesstudent i ett helt år men jag skulle aldrig orka med det! Nu måste jag dock packa, har av någon konstig anledning mer saker med mig tillbaka än när jag kom hit... Ni får veta mer om resan när jag är hemma i Sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0