POSTCARDS FROM LONDON

PUBLICERAD 2014-12-05 @ 00:08:00 I -RESOR

 
Fick världens Londonlängtan igårkväll så började titta igenom en massa bilder från i somras och inte blev det bättre av det. Hittade en massa opublicerade så jag tänkte nu dela med mig lite av världens underbaraste stad!
 
 
Gatan vi bodde på och utsikten från vårat sovrumsfönster; vi bodde ju i Holland Park så allt var superfancy.
 
 
En av de sista dagarna gav vi oss ut på stan för lite mer turistande.
 
 
Det började regna (ingen suprise suprise kan man tycka) och vi råkade till vår glädje springa in i Pridefestivalen på Trafalgar Square.
 
 
Så himla kul!!! Såg Umbridge (eller ja, skådespelerskan) och trängdes i folkmassorna + blev peppade av all kärlek och frihet det fanns runt om kring oss.
 
 
Ett proppfyllt torg framför National Gallery och jag, en tidigare dag, på samma ställe.
 
 
Den gången var jag, Mimmi och Lisa ute och turistade, besökte bland annat Covent Garden (till höger).
 
 
Trafalgar Square än en gång och en massa vykortspostande till vänner och familj. Herregud vad jag vill tillbaka (typ för alltid).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0