karma it's a bitch

PUBLICERAD 2011-05-17 @ 22:01:41 I Vardag

Jag är jäkligt irriterad just nu! Typiskt att dagen innan jag ska springa vårruset så går jag och vrickar foten. Jag har hur ont som helst i den just nu och kommer troligtvis inte att kunna springa imorgon. Jag hoppas att det går över på natten, det finns kanske en chans. Men just nu är det ialla fall väldigt svullet. Jag är den enda i min klass som tycker att det ska bli kul med origenteringen på fredag också, och så gårjagoch vrickar foten. Plus att det var så typiskt att jag vrickade den efter en origenteringsrunda som vi hade sprungit i skogen, och ändå så vrickade jag den vid skolgården...

Se ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0