BACK ON THE TRACK

PUBLICERAD 2011-03-06 @ 21:44:43 I Vardag

Japp, jag är tillbaka, med en ny design och en massa ny inspiration!

Min gamla var så mörker och trist och det var så många som inte kunde se headern på sin dator, så nu är det fixat. Dock är inte alla bilder och sånt klara, de kommer att ändras så snart som möjligt men jag ville ändå sätta in den nu! ;)

Det har hänt en hel del medans jag varit borta från bloggandet, here it comes:


Jag har bakat i fulla mängder, brownies, cupcakes och kladdkake muffins..

...spelat matcher...

... blivit ett år äldre (det kommer mer om det lite senare)...

... haft sportllov, åkt skidor, varit på konfirmationsläger + en massa annat.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0