Bildbrist och headerproblem..

PUBLICERAD 2010-10-01 @ 18:54:50 I Bloggen

   

Jag HATAR att göra headrar!
Alla blir likadana, bara en massa bilder på blommor typ (i varje fall i de som jag gör!)
Och det är samma bilder i alla också.
VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT?

Och så har jag bildbrist! Har inga bilder jag kan lägga upp. Så därför får ni denna najsiga bild på mig! (OVAN) :D

Tänkte visa upp mina headrar genom tiderna, eller i varje fall några. Vilken tycker ni är finast?
Dem tre nederst är från min gamla blogg..

(Klicka på bilderna)






See ya!


Kommentarer
Postat av: jiana

taaaaaaack för deisgnen nadjiiiiiiiiiiie <3

2010-10-01 @ 19:08:05
URL: http://jiana.blogg.se/
Postat av: Nadja

hahahaha jag gjorde ju typ inget! :D <3

2010-10-01 @ 22:20:09
URL: http://nadjasvarld.blogg.se/
Postat av: jiana

mmmm fasst du gjorde typ allt ;)

2010-10-01 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0