the 071110 morning

PUBLICERAD 2010-11-07 @ 14:07:33 I Vardag


two awsome pics

Idag vaknade jag klockan 8 helt av mig själv!!
Jag var så täpt i näsan att jag inte kunde sova.. ;)

Sen gick jag ner och kollade på två filmer, Harry Potter. Ena gick på tv, på canal+action och det var inte en enda reklampaus! Så om ni ska kolla på film på tv, kolla på Canal+--- kanalerna, för det är inga dryga reklampauser.

Nu håller jag på att jobba so, det kommer nog att ta hela dagen!
För typ en halvtimme sen så tänkte jag att jag bara skulle ta en liiiten liten paus från so:n och kolla på några bloggar, och vips så fastna man på en blogg i tio minuter -.-
Så nu ska jag jobba jobba jobba med den industriella revolutionen!
Blir nog klar någon gång till jul... ;)

Jag bloggar mer senare!! Ha det bra tills dess!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0