DET BÖRJAR NÄRMA SIG

PUBLICERAD 2015-03-14 @ 00:50:21 I -PERSONLIGT

 
Eller ja, inte riktigt. Har fortfarande 90 dagar och runt 20 examinationer kvar. Men jag fick i alla fall min studentmössa idag och den sitter som ett smäck förutom att den är ganska för stor men tänkte att man ju kan lösa det med lite extra hårspray på the D day (och det var inte ens meningen att det skulle rimma). (Och kan ni titta på bilden ovan eller? Jag ser så harmonisk och trevlig ut?!? Är det kanske mitt efter-studenten-jag?)
 
Det ekar tomt här i den virituella världen då det är alldeles för mycket att göra i den fysiska, men ni får ha överseende. Den stora frågan återstår dock: vad en (jag) ska göra efter hela skiten är slut och mössan ovan fått champagnefläckar? Vet i alla fall med all säkerhet att jag inte borde bli en proffesionell bloggare, det är alltid något... 90 dagar kvar att lista ut det hörrni!

Kommentarer
Postat av: F

OCH 90 dagar efter studenten och 90 dagar till och 90 dagar till!

2015-03-15 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0