FRAMÅT ÄR DEN ENDA VÄGEN

PUBLICERAD 2014-12-02 @ 23:17:19 I -PERSONLIGT

Zermatt, Schweiz, fotad med Samsung s4
 
Jag är så glad över att ha tågluffen bakom mig. Inte själva resan, utan bloggningen om den. Konstigt, att en sådan struntsak kan stressa och pressa en. Men nu känner jag mig äntligen fri att ta tag i bloggen på riktigt. Inspirerad till och med. Skrev precis rubriken ovan och såg sedan bilden jag valt och insåg att jävlar vad jag verkar vara en feng shui människa som dricker hälsosmoothies och hinner träna och är positiv mest hela tiden nu.
 
Ni kan dock lugna er; DET ÄR EN LÖGN kära läsare. Jag är fortfarande den lika oproduktiva pessimistiska pepparkaksätande lilla figur jag varit den senaste tiden. Men, jag vill ändras (vem vill inte dock), och kanske hjälper detta på traven. Jag kan börja om, ha ett vitt papper framför mig som jag kan fylla med vad jag vill utan en massa krav (metafor för bloggen, för er som ej förstod).
 
Jag har sagt det förut och säger det igen (tror i för sig att man genom hela livet ständigt behöver genomgå samma nystarter och ständigt säga samma sak till sig själv, men det gör det inte mindre viktigt): Nu jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0