IN MY ROOM

PUBLICERAD 2015-01-12 @ 23:15:14 I -INREDNING

 
Lite bilder från min lilla lya (eller, ja, sovrum hos mamma, men det låter ju så tråkigt). Jag har fräshat upp det lite sådär lagom till ett nytt år, med lite loppisfynd, böcker och en ny hatt av alla saker (vi får se om jag vågar sätta på mig den någon gång). Köpte också en dagbok, som jag hoppas att jag kommer orka skriva i lite då och då (har länge sedan övergett tanken på en varje-dag-uppdatering). Och ääälskar mitt nya överkast som jag fick i julklapp (från indiska om ni undrar). Så lite redo är jag för 2015, och lite nervös över hur länge jag kommer att kalla det här rummet mitt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0