NÅGRA HÄNDELSER FRÅN 2013

PUBLICERAD 2014-01-02 @ 17:32:00 I -PERSONLIGT

 
Jag åkte väldigt mycket skidor på vintern. Mest i Åre men också i Björnrike med fina kompisar och i Kungsberget.
 
 
Jag åkte på flera spontantripper till Stockholm, (åå denna underbara stad). Här i maj med mamma, ätandes bagelfrukost utomhus för första gången, med kolsvart himmel.
 
 
På sommaren spenderade jag ännu mer tid i åre, denna gång med familj och norbottensvännerna. Vi cyklade downhill och kände av sommaren.
 
 
Sen bilade jag, mamma och brorsan ner till Berlin och var där i en trevlig vecka. Vilken fin (och ibland hemskt ful) stad!
 
 
I augusti åkte jag till Gotland helt spontant och lyckades hamna där mitt i medeltidsveckan vilket var väldigt roligt! Såg gotländsk natur på Fårö och upptäckte Visbys kullerstensgränder.
 
 
Åkte till stockholm igen och spenderade en hel dag endast i gamla stan. Turistade och hade det mysigt!
 
 
Sen blev det Popaganda med fina Fredrika och Nicole som markerade slutet av sommaren och det kunde inte ha varit bättre. Såg underbara Håkan Hellström och Noah and the Whale och bara njöt av den sista värmen.
 
 
Drog på fototur med pappa och hamnade spontant ända i Uppsala.
 
 
Sen åkte jag till Mallorca med klassen på ett utbyte vilket var väldigt lärorikt på många plan, men också väldigt roligt.
 
 
14 december såg jag Håkan Hellström igen på Hovet, vilket definitivt var mindre trångt än på popaganda men han var lika bra. Väldigt roligt med nya och gamla vänner!
 
 
Sist men inte minst invigde jag skidsäsongen igen och julmyste i Åre med väldigt lite snö.
 
Vilket år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0