SO MUCH TO SEE, SO LITTLE TIME

PUBLICERAD 2013-11-07 @ 17:59:00 I Film

Tänkte tipsa om lite filmer som kommit och lite filmer som snart kommer ut som jag superjättegärna vill se och eftersom att jag har så bra smak så kommer ni vilja se dem också. Lite filmtips sådär utan att jag vet om de är bra eller inte men de verkar äga i alla fall, eller hur?
 
 
Thor - The Dark World. Har ni sett första filmen behöver jag väll inte säga någonting. Har ni inte sett första filmen, så gå och se den och sen behöver jag inte säga någonting heller. Asagudar tillsammans med Chris Hemsworth och Tom Hiddleston. Kan det bli någonting annat än bra? På bio just nu!
 
 
Kill Your Darlings. Daniel Radcliff i ny frilla som passar honom utmärkt, tycker att rollen också verkar göra det. Intressant film som verkar jäkligt bra bara för att den handlar om författare och utspelar sig för ett tag sedan. Kommer ut i Sverige imorgon (den 8 november)!
 
 
The Hobbit - The Desolation of Smaug. Visst den förra var inte lika bra som Lord of the Rings triologin men jag är kanske lite partisk eftersom att dem är mina favoritfilmer of all times. Men det betyder inte att Hobbit filmerna inte är helt fantastiska. Behöver jag säga någonting mer? Nej. Se denna! På bio den 11 december!
 
 
The Book Thief. Boken den här filmen baseras på är en av de bästa böcker jag har läst i hela mitt liv. En helt fantastisk och fin berättelse som alla borde läsa och jag tvivlar på att filmen kan bli lika bra som boken men jag håller tummarna. På bio den 28 februari!
 
 
Pompeii. Okej, jag gillar vanligtvis inte sådana här genomskinliga gladiatorfilmer. Men denna. Det finns en stor, nej gigantisk anledning att se den. Den lyder: Kit Harington. No more explanation necessary. Kommer till Sverige 1 april!
 
Så där har ni dem. Lite filmtips att se fram emot (eller som åtminstone jag ser fram emot att se!!!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0