HOW I MET YOUR MOTHER

PUBLICERAD 2013-05-14 @ 21:10:00 I Tv-serier

 
Jag vet att jag har skrivit om denna serie förut, men är bara tvungen att göra det igen. Självklart menar jag How I Met Your Mother. Har nyss tittat klart på åttonde säsongen och upptäckte just att det kommer en nionde säsong OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD. Förlåt för svordomen men det är så AMAZING. 
 
Grejen med HIMYM är att man vill vara vän med dem. Med Ted, Barney, Lily, Marshall och Robin. Alla är så underbara och allt man vill är att bo I New York, ha ett kompisgäng som dem och sitta i deras bar och ha så underbart roligt som dem har det. På riktigt, detta är nog den bästa serien som finns. Vilket jag alltid säger när jag är fast i en serie. Men den här serien har jag varit fast i i flera år och den blir inte sämre. Watch it here!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0