BERLIN PART TWO - FORTSÄTTNING

PUBLICERAD 2013-07-10 @ 23:29:00 I Resor

Saker som har hänt sen jag var på zoo:
 
Har shoppat på primark som en crazyperson, känns så i alla fall när man provar klänningar i smyckesavdelningar eftersom att det är enda stället där det finns en spegel förutom i provrummet dit det är kilometerlånga köer. Köpte bl.a. två väskor och en klänning som jag kanske kan visa om ni är snälla och äter upp era grönsaker...
 
Har ätit buffée då man bara fick ta mat EN gång så det gällde att lasta på så mycket man kunde...
 
Har blivit lite kär (tänk er ödessymfonin som spelas) ...i iste vilket är så gott när man svettas bort i plus 30grader celsius på Berlins gator. Speciellt gott tillsammans med Stroopwaffels, detta belgiska guld som egentligen inte har någonting som helst att göra med Tyskland men strunt samma.
 
Har vandrat ner för Kürfurstendamm på kvällskvisten i jakt efter folkliv och...
 
...Fikaaa!!!! So damn good.
 
Såg också Selena Gomez vilket jag tyckte var lite coolt, man blir ju lite starstruck av hollywoodkändisar, speciellt de från disney channel.. Kunde dock inte ta en bild för hon var omringad av en folkmassa bestående av skrikande tjejer, och säkerhetsvakterna följde henne till en bil och allt gick väldigt snabbt, men ändå. Lite coolt i alla fall. 
 
Vi hörs senare kära bloggläsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0