hallå, haaaaallå, haaalllllå hallåååååå

PUBLICERAD 2012-01-23 @ 21:17:08 I Vardag



Alltså vad har jag för humor, jag sitter het seriöst och skrattar åt rubriken hahahaha...

Hej jag är sämst på att blogga. Men ändå, tänkte att någon där ute i cyberrymden ville veta vad som har hänt mig den senaste veckan? Inte, kolla bort då!

Den här tiden har jag...

• Köpt en onepiece (bilden). Jag bokstavligen bor i den. Förstår inte hur jag har kunnat leva utan den innan..

• Inte tränat någonting och nu är jag sjuk igen..

• Skaffat photoshop. Fattar ingenting ungefär, hur ska detta gå?

• Sett att picnik.com ska lägga ner. Och google ska köpa upp det. Är jag den ända som blir rädd att google snart kommer ta över hela världen? Det finns ju överallt.. :/

• Börjat på en ny bloggdesign som troligtvis aldrig kommer bli klar. Men vi får se om det blir någonting av den, har ingen blogglust alls med den design som jag har nu.

• Börjat kolla på världens roligaste tv serie, how I met your mother (som jag ifs nämnde i förra inlägget men jaja..) + att jag har kollat på de nya the vampire diaries avsnitten vilket fick mig att vilja kolla om hela serien. Är jag den ända människan på denna gjord som tycker att tvd äger och att Paul Wesley är ungefär HUR SNYGG SOM HELST? haha

• det här är sista punkten för nu kom jag inte på något mer och nu måste jag kolla på tvd. See ya! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0