Västkusten

PUBLICERAD 2011-07-09 @ 11:47:49 I Resor

Nu har jag varit borta en vecka - på husbilssemester! Det var första gången i mitt liv och jag åkte med familjen. Vi åkte längst västkusten, och bodde bl.a. i strömstad, fjällbacka och smögen! Vi har badat, solat, spelat äventyrsgolf (som egentligen är minigolf), gått runt i städerna, shoppat och ätit god mat! Här kommer en liten bildbomb:















I torsdas kom våra kompisar från Gällivare, Olivia, Oskar och Tanja, och dem ska va här till mitten av nästa vecka! Det kommer att bli roligt, men jag lovar att blogga ändå! Idag har jag varit på stan, och sen badat hela dagen! Nu ska det ätas grillat, åå I♥summer right now! Hoppas att ni får en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0