min fjällvecka

PUBLICERAD 2011-08-15 @ 11:32:45 I Resor

Det är så många bilder från fjällen så jag gör en liten bilddagbok istället!

I torsdags åkte jag nattåg till Boden, där jag bytte tåg till Kiruna, där jag bytte buss till Abisko. Sov två timmar.. Sov en natt i abisko och sen så gick vi till en stuga där vi skulle jobba!

Gick lite turer på fjället, hehe ganska jobbigt med tanke på vad otränad jag är. Men jag är lite bättre nu efter..
Gick och åt pannkakor på en checkpoint på en tävling som heter fjällräven classic. Första dagen åt jag 6 styken, andra dagen 5.. åt nog mest av alla...


Och plockade en massa hjortron! Hur gott?

Det var min vecka det, stog också lite i affär och spela kort, åt godis och sånt! :) Haha, inte så intressan men aja, nu ska jag börja blogga vanligt igen, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0