Vinterlängtan!

PUBLICERAD 2010-10-27 @ 20:19:00 I Vardag

Ååååå vad jag längtar efter vintern! ♥
Vi ska åka till åre i vinter! Förra året var vi i sälen men som man säger:
"Träna i Sälen, åk i Åre" Jag tycker faktist att det stämmer, det är något speciellt men Åre. Det känns mer som ett riktigt berg än Sälen. I Sälen kan man åka hårt plogade backar, men i Åre kan man åka offpist i pudersnö. :D

Och på sportlovet så ska jag till undersvik på konfirmationläger. Då blir det också skidor i järvsöbacken (sägs det ivarjefall, eller jag har rättare sagt hört rykten om det ;) )

Mittproblem är bara skidjacka. Jag har inte köpt någon än..
Det är väll lätt att köpa en jacka tycker du, men det är det INTE!
För jag har ett par turkosa byxor, så det blir kanske inte så fint om jag köper en röd orange jacka typ??

Hittade en jacka jag vill ha och som skulle passa till mina skidbyxor, men den säljs ingenstans, för intersport har slut på den och kommer inte få in någon!
Jackan ↓



Förresten, behöver jag säga efter det här inlägget att jag ÄLSKAR att åka skidor, och snowboard?


Kommentarer
Postat av: lisa

ja jackan var skitsnygg. men du, jag härmar dig lite med bilden av hissar och dissar, bara så du vet, hahahah! ;)

2010-10-27 @ 22:20:00
URL: http://lisathereses.blogg.se/
Postat av: Elviira

Snygg jacka :D

Men du ska inte dissa Sälen för där är bra, jag har åkt där sen jag var tre (nu är jag 14) och jag har minsann inte tröttnat på det...

2010-10-28 @ 18:21:54
Postat av: Nadja

Svar till Elviira: Nej, jag tycker också att det är bra i sälen!! men jag har vart där några gånger jag också och jag har tyvärr tröttnat på det.;) Men jag mena inte att dissa sälen om du uppfattade det så, det är bara att jag gillar åre mer :D



2010-10-29 @ 18:17:24
URL: http://nadjasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0