praoplatssökandetjejer

PUBLICERAD 2010-10-19 @ 21:13:58 I Vardag

 
  Fiin bild på Lisa tagen av moi!

Varför ska det vara så svårt att hitta praoplats??
Vi har fortfarande inte hittat någon, och vi ska lämna in en lapp på fredag.
Eller, Lisa har fått en men inte jag. För de kunde bara ta emot en. -.-

Men vi ska försöka praoa tillsammans om det går. Jag hoppas det, för jag har ju inte någon annan plats!! Jag vill praoa på pappas jobb, men det får man egentligen inte, så jag får se hur det blir med det.

See ya!! 

Kommentarer
Postat av: e

jag tycker att du ska praoa hos din pappa om du vill , dom kan ju inte bestämma vad du vill göra :)

2010-10-19 @ 22:15:25
Postat av: lisa

FY FAAAAN,hatar den bilden! -.-

2010-10-20 @ 07:35:56
URL: http://lisathereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0