vinterdag

PUBLICERAD 2010-11-09 @ 21:36:10 I Vardag

   
   
    Bilder från förra vintern.

Idag när jag cyklade hem från skolan blåste det så mycket att det var stora vågor i ån!
Jag kunde typ inte cykla, blåste nästan omkull.
Och sen började det snöa också. Snöstorm. Jippie!!
Så nu ligger det en decimeter snö utanför på gården! Fast jag tror att snön kommer att vara borta om några dagar, kanske till och med imorgon!

Jag tror att antingen älskar man snön eller hatar den.
Jag hör till de som älskar den, men det är kanske inte så mysigt när man fryser, får snö i ögonen och ens vantar är stickade och läcker in en massa kall luft medans man cyklar.

Men det är härligt med snö när man är i fjällen, antingen åker skidor i pudersnö eller sitter inne i en stuga framför en öppen brasa och dricker varm choklad!! ♥

See ya!!

Kommentarer
Postat av: mollyy

hej nidjiiis. haha checka in detta :

http://mollyyboman.devote.se/blogs/6705574/jag---nadjas--9829--mamma-paa-fb---hihi.htm#WriteComment

2010-11-12 @ 23:46:53
URL: http://mollyyboman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0