stressigt

PUBLICERAD 2010-12-07 @ 20:51:13 I Vardag

  
   några coola eldbilder..

Hela kvällen har jag suttit och arbetat på min so-uppgift!
Jätte jobbigt, för det måste vara klar på fredag och jag är bara på hälften. + att jag har ett till so arbete som ska vara klart på fredag.
och så har jag no prov på fredag
och franska prov på torsdag
och en matteläxa som jag hara inte orkar göra
och en svenska berättelse som ska vara klar nästa vecka
Jag är sjukt stressad av allt det här!

Och jag har inte fixat en enda julklapp... smått panikslagen kan jag lova!
Kan någon ge juklappstips till familjen och svläkten o.s.v?? Please!

Nu håller mamma på att baka lussebullar så jag ska gå ner och se hur det går!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0