RETRO

PUBLICERAD 2013-11-17 @ 20:37:00 I Inredning

 
Har fått någon konstig obsession med inredning just nu och speciellt lite retroinspirerad inredning. Även om det är låååångt kvar till jag har ett eget hem så kan man ju börja inspireras lite ändå! Men tillbaka till retrotemat, hur fina är inte dessa "klassiker"? Önskar mig allihop!
 
Assnygga Svenskt Tenn kuddar med elefanttryck från 30-talet. Helst i någon fin färg men den svartvita är väldans fin den med! 750:- på Svenskt Tenn!
 
 
Stig Lindbergs klassiska service Berså från 60-talet. Finns i nyproduktion just nu till väldigt saftiga priser... men väldigt fint tycker jag! Vill allra helst ha tekopparna! Från Gustavsbergs Porslin!
 
 
En stringhylla Så snyggggg, har två gamla hemma men ingen är min och tvivlar på att jag kommer få ta med dem hemifrån men man kan ju alltid hoppas...! Ursprungligen från 50-talet men finns  här i nyproduktion! (Vill förövrig ha sådant här trägolv också, så fint!!!)
 
Bildkällor här

Kommentarer
Postat av: F

Vi har bersåkoppar, gamla. hihihaha

2013-11-17 @ 21:18:34
URL: http://thisfillsmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0