ÖNSKELISTA.

PUBLICERAD 2013-11-27 @ 16:06:06 I Listor

 
 
Böcker! Clockwork Princess (stor pocket), The Fault In Our Stars (inbunden), vilken bok som helst av Haruki Murakami, Economista (känner att jag behöver bli mer ekonomisk hehe).
 
Elektronik! Sagan Om Ringen Triologin i extended edition (det måååste jag ju bara ha), PS3 spelet Sly - thiefs in time (inte med på bild dock), och fjärrkontroll till kameran.
 
Kläder! Högmidjade svarta jeans, förhoppningsvis dessa Arlene från DrDenim, Lovikavantar (för att de är asniceee),  och Fjällräven Greenland vinterjacka i blått eller svart!
 
Skönhet! Mascara från förslagsvis The Bodyshop, Parfymen Clean - Warm Cotton (heaven typ) samt Dermalogica ansiktsrengöring (det behöver jag verkligen!!)
 

Kommentarer
Postat av: tomas groop

Hej! På något sätt känner jag mig BERÖRD av din jättefina blogg. Särskilt önskelistan, kan jag säga. Tjing!

2013-12-01 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0