MIDSOMMAR

PUBLICERAD 2013-06-23 @ 17:45:11 I Högtider

 
Spenderade mesta delen av midsommar i pappas segelbåt då vi seglade runt limön. Synd att det var så grått väder men det var roligt att segla även fast jag inte gjorde så mycket och fast än vi seglade utan storseglet. På kvällen träffade jag Emmy och vi plockade sju sorters blommor och sov med dem under kudden, men drömde bara mardrömmar. Men en trevlig midsommar hade jag i alla fall, om en ganska otraditionell!
 
Nu är jag i Åre med familj och vänner och har det jättetrevligt! Imorgon blir det downhillcykling för första gången vilket ska bli askul men det är säkert jättesvårt så vi får se hur det går! Ha det bäst puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0