NADJAS VÄRLD - SECOND EDITION

PUBLICERAD 2013-01-07 @ 19:51:19 I Bloggen

Inspiration
Vardag

blandade bilder från min pinterest
 
Är så sugen på att göra om min blogg helt. Menar då inte designen först och främst, utan innehållet. Det är så lätt att fylla bloggen med halvtaskiga inlägg och onödiga ytliga texter som ingen vill läsa. Seriöst, ingen kan väll ändå bry sig speciellt mycket om vad jag gjorde i torsdags, det är knappast som om jag lever ett super jetset-liv eller liknande. Problemet är att jag inte direkt vet vad jag vill att min blogg ska handla om och hur det ska se ut, men jag får väll lov att experimentera lite. Känner mig redo för Nadjas Värld second edition. Det är väll perfekt, nytt år och ny blogg. Förhoppningsvis så blir det bra!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Tagga! Hihi nej men det tycker jag du ska köra på, inte för att din blogg är dålig men för att det är roligt att läsa något som kanske är lite mer du :)

2013-01-13 @ 13:44:04
URL: http://thisfillsmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0