MITT TVÅTUSENTOLV

PUBLICERAD 2013-01-02 @ 13:37:00 I Bloggen

Händelser
Vardag
Övriga bilder

Tänkte göra en liten årsresume, tycker att sånt kan vara lite roligt ibland. Mest för att jag själv ska kunna titta tillbaka på 2012, vad jag egentligen gjorde under tolv månader...
 

I januari bloggade jag inte alls mycket, jag köpte min älskade onepiece och började titta ohälsosamt mycket på tv-serier.


I februari blev det inte heller mycket till bloggning eller fotning, bakade amerikanska pannkakor, gjorde min första gif (här) och tittade mycket på himym.
 
 
I mars hände det lite mer, var i Gällivare på sportlovet, åkte skoter, besökte ishotellet, shoppade i Stockholm och fyllde även år.
 
 
I april var det födelsedagsfirande för pappa och namnsdagsfrukost för mig, jag fick ett par gratis jeans som jag aldrig har använt och såg The Hunger Games på bio!
 
 
I maj köpte jag finaste examensskorna, bakade macarons och fotade blommor i småland vid första april.
 
 
Juni var mer händelserik, min klass åkte på klassresa i tre dagar, och jag slutade grundskola och sa hejdå till stället jag spenderat i princip tio år av mitt liv. Firade även midsommar i dalarna.
 
 
I början av juli drog jag iväg till England med pappa och lillebror, vi bilade runt där och besökte bl.a. London, Oxford, Brighton och Stonehenge. Var även lite i stugan och åt sommarbär.
 
 
På slutet av sommarlovet i augusti var jag i fjällen en vecka och knatade runt Kebnekaisemassivet. Shoppade lite kläder och köpte också en egendesignad almenacka till skolan, som började nu!
 
 
I september bloggade jag ingenting alls, utan var troligen för upptagen av nya skolan och så. Hade noll inspiration för att fota och blev nollad med klassen.
 
 
Oktober var nog min bästa bloggmånad, la upp mer outfitbilder än vad jag gjort under mina tre år som bloggare, fick tillbaka min skoldator som gick sönder första veckan och fixade i mitt rum hemma hos mamma.
 
 
I slutet av oktober och början av november var jag i Thailand för första gången, bland turkost vatten och över 30 gradig värme. Lärde mig att dyka, åkte på ö-utflykter och besökte Bankoks överfyllda gator. Åkte också till Lisas stuga en helg!
 
 
I december firades det jul, vilket jag älskar, jag var i Stockholm med mamma och såg på musikalen a christmas carol, bakade julgodis och var på en snabbvisit i Åre och åkte skidor!
 
Det var mitt 2012, vilket har gått alldeles för fort och jag har gjort alldeles för lite saker haha! Satsar på 2013 istället, 2000-talet har blivit tonåring så nu är det ungdomarnas år! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0