END HUNGER & FEED KNOWLEDGE

PUBLICERAD 2013-08-05 @ 13:21:36 I Händelser

Vardag

1. Vårt fint pyntade tält, 2. med T-shirten på, 3. Fredrika med en snygg ansiktsmålning by me, 4. Underbart god salladslunch
 
Jag har inte suttit vid datorn på ett tag för jag har varit uptagen av, tjaa, livet. Bland annat har jag med Gävles FN-förenings ungdomssektion samlat in pengar till skolmat blir kunskap på Gävles Stadsfest, som ger mat i skolan till barn i fattiga länder så att barnen faktiskt kommer till skolan. För utbildning är viktigt. Vi målade ansiktsmålningar och delade ut broshyrer. Och samlade in pengar, vilket blev väldigt mycket skolmatsmåltider. Om man vill ge ett bidrag kan man trycka här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0