DRÖMMEN OM PARIS

PUBLICERAD 2013-04-19 @ 23:10:00 I Inspiration

 
Vill strosa längs paris gator. Vill se träden vid eiffeltornet blomma. Vill äta croissanter och creps på mysiga caféer. Vill stå och titta på konst i louvren i flera timmar. Vill sitta på ett tak och se soluppgången över paris. Vill gå längs seine och filosofera. Vill fotografera alla landmärken, som triumfbågen och eiffeltornet. Vill prata franska i dess hemland. Vill äta macarons. Vill shoppa i alla lyxiga butiker på avenue Montaigne. Vill höra klockorna ringa i Notre-Dame. Om allt går som jag vill är jag påväg till Paris om drygt ett år med min franska grupp och mina vänner. Till dess får jag nöja mig med att drömma om paris.

Kommentarer
Postat av: Ingela Östlund

Underbart!!

2013-04-20 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0