THAILAND SNAPSHOTS

PUBLICERAD 2012-11-19 @ 23:58:00 I Resor

Snapshots

Blandade snapshots från min mobil ifrån Thailand. På flyget, iste, poolen i bangkok, dunkin donuts, utsikt från hotellet, dykning, flygplats shopping, hotellfrukost, poolen i bangkok igen...
 
Jag känner att inspirationen till att blogga börjar tyna lite, men så går det ju oftast upp och ner. Just nu har jag väldigt mycket för mig, hinner inte ens träna just nu. Skola, jobb, läxor, något slags socialt liv, sömn, träna... nej det går inte. Och så blogga dessutom... jag har inte ens haft tid att kolla på alla mina tv-serier nu på senaste tid :( Men jaja, ska sluta klaga och sova lite istället. puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0