USCH

PUBLICERAD 2012-05-01 @ 20:15:48 I Bloggen


Mmmmm längtar till sommaren! källor

Jag fattar inte ens varför jag bloggar längre eller varför någon ens vill läsa min blogg eftersom att den är så sjukt tråkig. Även fast jag tycker att det kan vara roligt så blir det att i slutändan bara rafsar jag ihop några inlägg om helt ointressanta saker. Men det händer inte så intressanta saker i mitt liv just nu, inte några som jag vill lägga ut i bloggen åtminstone. Jag säger inte att jag ska sluta men jag vet inte hur jag ska fortsätta om man säger så. För den här bloggen behöver lungt en liten makeover av innehållet i alla fall.

Jag vet inte om någon orkade läsa det där heller men jag behövde bara säga det (eller ja, skriva det då). Nu ska jag skriva på en engelska uppsats tror jag, jippie... puss ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jordgubbarna såg ju inte helt fel ut <3

2012-05-01 @ 21:24:56
URL: http://whiteroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0