graduation shoes

PUBLICERAD 2012-05-08 @ 11:32:00 I Shopping


Scorett 799:-

Har äntligen köpt ett par avslutningsskor!
 Nu är jag klar med alla kläder till avslutningen och det är asnajs att slippa stressa över det! Det enda jag måste köpa är ett par vita shorts för att min klänning är lite för kort men det fixar man ju lätt.

Fast egentligen fattar jag inte vad det är för big deal med avslutningskläder, man använder dem en gång (ja, jag har aldrig använt mina vita avslutningsklänningar igen) i ungefär två timmar och sen är det klart! Så jag skippade en vanlig vit och kör på en lite vanligare klänning, ni får se när det är dags (mest för att jag är lat..) ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0