IF YOUR DREAMS DON'T SCARE YOU, THEY'RE NOT BIG ENOUGH

PUBLICERAD 2012-03-26 @ 19:39:40 I Vardag





Tjenamors! Här är en massa av mig igen, det är väl trevligt? Nej jag skoja bara! Jag har börjat vara nyttig. Eller tja, jag har hittils klarat det en dag men det är nog rekord. Och det är verkligen en utmaning, för det står en hel påse toblerone och en chokladask i vårat skafferi. Jag dras liksom ditåt.. Men än har jag inte fallit för frestlensen haha! Men jag blev dock lite orolig när mamma sa att frukt kunde vara onyttigt i för mycket mängder... vart är världen påväg? :O

Jag var förresten ute och sprang idag också, plus poäng till mig där! Men nu är det dags för läxor, ganska nicee...not...! Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0