NYTT & FRÄSCHT

PUBLICERAD 2012-06-28 @ 00:15:18 I Bloggen

Natur

 
Jag har som ni ser förnyat bloggen lite. Allt är inte perfekt men jag orkar inte mer nu, har suttit här i flera timmar känns det som! Jag har märkt att om jag tappar blogglusten beror det oftast på att jag har tröttnat på min design, så det gäller att förnya den så ofta som jag kan. Så nu hoppas jag att det blir mer och bättre bloggning! Fast i för sig spelar det ingen roll, eftersom att jag nog har tappat alla läsare nu...
 
Försöker att lära mig nya blogg.se också, lite krångligare tycker jag att det är men man vänjer nog sig! Det är bra med taggar och att man kan ha olika kategorier på samma inlägg i alla fall! Nu ska jag äta kvällsfika, men vi hörs snart! Puss
 

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag är kvar!! ;)

Svar: Haha det är bra det!! :)
nadjasvarld.blogg.se

2012-06-28 @ 22:02:31
URL: http://oliviamartinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0