THE OLYMPIC GAMES

PUBLICERAD 2012-07-28 @ 00:15:25 I Vardag

gammal bild från fjällen
 
Hej igen! Har inte bloggat de senaste dagarna för jag har inte haft någonting att blogga om! Nu sitter jag och kollar på os-invigningen, just nu är det ingång för os-trupperna, kommer nog att ta ett tag innan sverige kommer...
 
Imorgon åker jag norrut, för att hälsa på släkt och vänner och för att åka till fjällen! Så det blir ingen bloggning på ett tag och jag är för lat för att förbereda inlägg, men det är ju sommar och då ska man väll inte sitta inne egentligen? ;) Blir i alla fall borta i två veckor och sen är det bara en vecka hemma och så börjar skolan! Helt sjukt vad sommarlovet har gått fort! :O Nu måste jag börja packa, har inte gjort det än och jag åker imorgon på morgonen! ha det bra, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0