PACKAR

PUBLICERAD 2012-07-01 @ 18:59:21 I Vardag

 
Håller på att packa det sista för imorgon så åker jag till stockholm och sover över, och åker sen där ifrån till Arlanda. Problemet är att jag inte vet vad det är för väder. Det är ju känt för att vara regnigt i England men så säger andra att det är jättevarmt. Packar typ för både och nu!
 
Annars var jag ute och gick imorse, första gången på hela sommarlovet så det var behövligt! Gick typ 8km tror jag, bra det för att vara mig. Annars så hatar jag att gå (känns så onödigt när man kan springa istället) men nu var det okej konstigt nog, haha. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för london bok som ligger där? :)

2012-07-14 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0