I never said it's going to be easy, but I do say it's going to be worth it

PUBLICERAD 2012-02-05 @ 01:26:02 I Inspiration





Hallå där! Ja jag är världens sämsta fotograf eftersom att jag inte ens fotograferar längre, men bildlänkar finns i alla fall här. Har kollat på melodifestivalen ikväll och jag tror att alla kan hålla med om att det där lilla extra som gjorde att man kolla förut inte finns det längre, vad det nu var! Det är helt enkelt inte bra längre. :/

Annars är det ju superkallt ute, förfrös mig nästan när jag åkte skidor idag. Visst är det mysig med vinter men måste det vara så kallt att fötterna fryser fast när man är ute? Nope, det måste det inte. Men ändå är det så och det ända vettiga man kan göra då är att stanna inne. Nu märker jag också att jag börjar svammla för att jag är för trött för att skriva (ja, redan klockan ett..) så det är nog bäst att jag går! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0