onödigt

PUBLICERAD 2011-09-17 @ 22:54:30 I Vardag


Min nya fina tröja från bikbok!

Ålder? 15år, 6månader och 14 dagar Vad gör du? Surfer sur internet och surar över att mitt godis är slut. Vad längtar du till? Vintern! Det bästa du vet? Åka slalom och snowboard!Vad har du på dig? Svarta tajta tygbyxor av något slag + gamal ginatricot t-shirt Vad blir du glad av? kompisar, oväntade presenter, när man köpt det där perfekta plagget och känslan när man är i fjällen Vad blir du ledsen av? Krig, död och sorg och lidande människor. Ditt drömjobb? Hollywoodskådis! Om det nu är ett jobb? Gillar du lakrits? Ja! Om du fick EN önskan, vad skulle du önska dig då? 1000 till önskningar! Favoritsnabbmatställe? max! En bra gammal låt? Rehab med Amy W Hur svarar du i telefonen: Heej eller hej det är Nadja eller Shoo när jag inte tänker mig för. Din bästa frukost? Hotellfrukost, typ Croiassanter, fruktsllad, te, vattenmelon, hundra sorters yoghurt och flingor, färskpressad apelsinjuice och äggröra! Favoritdag? Julafoton! Bästa resa du gjort? Europa runt när jag var åtta! Gör du när du är kär i fel person: Vem är det fel att vara kär i? Mycket pengar har du i plånboken just nu? 6:- Vilken svordom använder du mest? fan Snyggaste kändisen? Ed Westvick eller Paul Wesley just nu! Använder du flip-flops? Aldrig! Din drömväska: En Mulberry eller chanel kanske. Framför eller bakom kameran?  Helt klart bakom! Vilken var den senaste filmen du såg? Halva bridemeids. Om du vann på 50’000, vad skulle du köpa? En macbook pro, en resa till london och ge bort några tusenlappar till välgörenhet. Vad åt du till middag senast? tacos Favorit huvtröja? En lila/neongrön från åre. Kan du vissla? Riktigt bra och ganska ofta riktigt drygt Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Allt som går jättesnabbt, snurrar och loopar passar mig. Lite vatten till det och jag åker inget annat! Gillar du ostbågar? NEJ, HATAR DET!! Hur många resväskor äger du? Två, en liten röd och en stor blå. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ingen aning, kanske..? Bästa dryck? Alla olika sorters fanta och mjölk (men inte tsm) Hur många syskon har du? Un frére. Vilken film kan du alla replikerna till? Ärligt talat, typ sagan om ringen haha!  Läser du för skojs skull? ja Har du gråtit offentligt? Ja Har du en stationär dator eller en laptop? Både och men ingen är min egen Kan du kasta macka? Ja det är klart! En dröm du har? Surfa! Vad har du med dig in på bion? Godis och vatten eller popcorn och fanta Tycker du om gul-bil-leken? gammal Har du en blogg? Nej! Gillar du att flyga? jaa När sov du senast på golvet? Natten som var Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?olika, allt från fem till åtta beroende på vilka dagar det är Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej och det är SÅ bra! Färg i ditt rum? Vitt, grått och lite lila. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja tror det! En sak du vill göra innan du dör? Skriva en bok Tror du på liv på andra planeter? Jag hoppas på det Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, jag vill det ivf!! Skulle du säga att du är trendig? Nej, mer lite wannabetrendig. Äger du en digitalkamera? Japp! Bästa caféet? Coffe house by george! Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Boktjuven! Läs den! Vad är du allergisk mot? Skaldjur och skolans tvål Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland så! Hur mycket är klockan: 21:10 Bästa tv-serierna? Gossipgirl!!, vampire diaries och blue water high! ;)  Hur många kontakter har du på msn: inga, har inte msn längre! Vilken är din favoritfrukt? Rambutan Spenderar du en regnig dag bäst: Med ljummet te, ben&jerrys cookie dough och gossipgirl! Vad står det i ditt senaste sms? Min mobil är på lagning så kan inte se! Ringde dig senast? Pappa tror jag Sov du med senast? Lisa och jiana igår Vad är din favoritbok? Alla harrypotter! Festade du med senast? Jag festar inte, jag partajar Har du åkt vattenskidor? Ja! Senaste impulsköp: randig stickad tröja Vad är du rädd för? Spindlar! Tidningar du prenumererar på: Elle Natt eller dag? Jättetidig morgon när ingen är vaken är bäst! Är du svartsjuk? Nej, eller lite kanske! Vad är det första du tänker när du vaknar? var är väckarklockan/mobilen Vad har du för mobiltelefon? Iphone 4 in my ♥ Vad skulle du göra om mjölken"gått ut" för 3 dar sen? Gått ut och letat efter den Beskriv din humor: Svaret på föregående fråga räcker nog! Annars speciell och ganska dålig haha! Ditt kameramärke? Nikon Favoritaffär? H&M! Och monki. Drömresan? London just nu! Annars New York och Frankrike. Vad ska du göra nu? Gå och kolla på men in black 2. Du blir imponerad av? Alla som orkar läsa allt det här!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Din blogg är skit bra nadja och förövrigt så hade jag dödat för ditt hår!!

2011-09-19 @ 18:20:16
Postat av: Olivia

Din blogg är skit bra nadja och förövrigt så hade jag dödat för ditt hår!!

2011-09-19 @ 18:20:26
Postat av: Bells

Jag vill också göra denna här på min blogg men det går inte att kopiera? :( Hjälp

2011-09-20 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0