Life is not like the movies, but I'm a dreamer.

PUBLICERAD 2011-09-07 @ 21:33:45 I Inspiration




Bildkälla

Jag tänkte att ni behöver lite mitt i veckan onsdags-inspiration!

Min dag spenderades i skolan och på stan för att kolla in modelljakten med kenza och andreas. Nu låter det som om jag känner dem och hängde med dem där. Så gick det kanske inte riktigt till men man kan ju alltid hoppas. Tog ju ett kort med andreas för tusan, vi är typ bästisar nu ju!

Just nu mår jag skit dåligt, har så himla ont i halsen, så det får bli lite gossipgirl och sen vila! hugs! (inga pussar, ni ka ju bli smittade!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej tyvärr så vet jag inte när Gossip girl har premiär i Sverige för Kanal 5 har inte kommit ut med något datum. Jag skulle tro att säsong 5 börjar i sverige i mitten av oktober kanske :)



Ha det!

2011-09-08 @ 08:35:26
URL: http://blairandchuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0