Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen by yourself

PUBLICERAD 2011-10-20 @ 16:22:26 I Natur








Jättetråkiga bilder, jag vet... men jag har inte fotat på sistone, jag orkar bara inte. Jag har ingen ork till någonting numera, men det är väl så att alla har sina upp och nergångar. Jag hoppas att det går upp snart bara! Längtar som en glaning till London, det är min dröm att åka dit och nu ska jag det, och det är en sån härlig känsla när drömmar uppfylls! Jag har redan börjat packa i hjärnan, haha! Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: åh tack gulliga du!!

2011-10-23 @ 17:55:43
URL: http://angelicalindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0