men ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt

PUBLICERAD 2011-11-14 @ 23:21:05 I Film





Har ingen lust att blogga just nu, men det får gå som det går med bloggningen, jag bloggar när jag hinner.

Men typ ända anledningen till att jag gör det här inlägget är att nästa vampire diaries avsnitt kommer den 5 JANUARI!! Och jag som trodde att det ska komma på fredag, men jag följer amerikansk takt och de kommer att ta en paus till 5 JANUARI!! Och nu som det är så spännande..... åååååå jag döör!!!! Nu ska jag iaf gråta en skvätt och sen gå vidare. Nej, skämt åsido jag kommer inte att kunna gå vidare... nej skämt och sido igen, jag har ju gossipgirl men ändå.. ;)

Jag länner förresten att jag verkar ganska beroende av tv-serier eftersom att jag skriver om det hela tiden känns det som, och om sanningen ska fram så är jag nog det haha. Men jag var bara tvungen att få ut mig det där haha..

Rolig inlägg men det är ingen som tvingar er att läsa! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0