depp-inlägg

PUBLICERAD 2011-11-28 @ 21:20:00 I Vardag


bildrepris för att jag inte har nåååågra bilder alls!

Hej hej! Livet rullar på, med ingen snö alls, prov i alla ämnen som går, dålig träning och den otroligt jobbiga hosta och förskylning som jag har haft i TRE VECKOR!

Det finns ju possitiva saker men dem ska jag inte nämna nu, det här är ett deppinlägg förfan!. Det är slask och kallt och depptider. Vill ni ha världens deppigaste låt som gör att man känner sig helt ensam och ledsen och deppig så kan ni lyssna på den här: Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version 

Fast om sanningen ska fram så är jag inte så deppig just nu, eftersom att jag älskar vintern och julen.
Om TRE VECKOR är det jullov, jippie! Men det är lätt att man blir lite nere nu när det bara är kallt och kalt utan någon snö!

Jag kanske ska skriva ett anti-depp inlägg snart, eller vad säger ni? ni kan ju passa på att vara deppig tills det kommer upp, för sen blir det nog omöjligt.. ha det dåligt! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0