USKAVI BILDBOMB

PUBLICERAD 2011-06-17 @ 00:04:07 I Händelser












tagna av min mobilkamera.. ;)

I eftermiddags kom jag hem från konfirmationslägret i Uskavi! Jag har haft så sjukt roligt, tack till alla som gjorde den här veckan till vad den blev!
Vi har ätit, lekt lekar, spelat bränboll, skrattat, ätit, sjungit, tagit miljarder camwow bilder, spelat kort, ätit, ätit godis, haft tiokamper, tränat till konfirmationen, arbetspass, ätit, varit på ett kalkbrott, klagat på våran stuga, varit nöjd med våran stuga, myst på bryggan, ätit ännu mer och skrivit en sång plus en massa mer som jag säkert glömt!! :)


Kamorkesterns gå till frisören-låt

Jag vaknade en morgon med en frilla jag inte alls ville ha
Jag gick till frisören för att fixa till den någorlunda bra
Slog mig ner i salongstolen med en lättnad i mitt bröst,
...Att få det som jag ville skulle bli en tröst
Hon kammade mitt hår och till och med mina håriga lår

Emmy x2

Det tog en litet tag innan jag märkte att någonting var fel
Lena satte plattången i uttaget som inte hade någon el
Vad hade hänt med Lena, min fina frisör?
Hon som alltid har sån koll på vad hon gör
Nu satt jag där med håret i en främmande, skrämmande kulör

Emmy kamsolo!


Nu så ska jag gå och lägga mig, för imorgon är det genrep! Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0