gokart och grillning

PUBLICERAD 2011-06-26 @ 19:46:21 I Vardag


har inga bilder...

Jag tyckte att det var dags för en liten uppdatering! Igår fick min familj något slags ryck och vi städade hela dagen! Eller städade och städade, jag gömde mig mest på mitt rum, hehe.. Jag är förresten jätteirreterad på att mitt internet på mobilen har tagit slut (????) har någon nån förklaring till det, jag ska ju ha fri surf?? Så nu kan jag bara surfa via vlan och det är riktigt irreterande!

Men i alla fall, sedan på kvällen kom det gäster, vi grillade, de sov här och idag åkte vi och åkte gokart! Det är så himla roligt, det var första gången jag åkte men definitift inte den sista! I för sig är det ganska dyrt, 100:- för 8min men det är värt det! Later! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0