Gävle Brygga

PUBLICERAD 2011-06-21 @ 21:20:43 I Mat




Idag var vi på en nyöppnad restaurang som heter Gävle Brygga! ♥ Jag åt en super god hamburgare och drack ... cola! Jag brukar ALDRIG dricka cocacola för att, tja jag vet inte för att alla andra dricker det! Fanta brukar vara min grej men jag gillade det faktist. Men fanta är godare..! :) Haha intressant..

Jag har i alla fall suttit halva dagen med att koda (oj vad proffsig jag låter.. men bara grejen att det har tagit halva dagen kanske tar ner mina proffsighets poäng!) en ny design till bloggen. Den är snart klar, så den kommer upp senare. Annars har jag hela kvällen ringt och tackat för konfirmationspresenter som jag fått på posten! Jag ska kanske ta en bild av dem snart så ni får se dem! Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0