this time I'm here to stay

PUBLICERAD 2011-07-21 @ 23:56:15 I Vardag





Jag otroligt stolt över mitt smultronstrå, en vacker ros, en fin överredigerad solnedgång och lite liljekonvalj-blad. Lägg sedan till sjöbad och mashmallowsgrillning och mitt sommarstugeäventyr förra veckan är fulländat.

The photo- and internet-trouble is fixed. Det visade sig att jag fick tillbaka internet på mobilen genom att starta om den, smart... hehe.

Nu sitter jag hos min mormor och ska jag förbereda lite inlägg, och sedan fika. Hoppas att ni inte läser det här inlägget och tar på vara de varma sommardagarna istället. (Nej vad är det jag säger, det är klart att ni ska läsa min blogg!)

xoxo Nadja

(kände för en lite fräsig avslutning)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0