ready for painball war

PUBLICERAD 2011-07-13 @ 22:24:20 I Vardag



Ja, vi spelade som sagt paintball igår! Behöver jag säga att jag ägde? Nej, men jag var väll hyfsad.. (hehe, det är nog en underdrift enligt mig) Första omgången så satt jag iförsig bakom en gul plåttunna och blev ändå skjuten, men sen gick det lite bättre!

Men vi hade världens otur med vädret! Det spöregnade och var jätte varmt, så man såg INGENTING genom skyddsglaset, det var imma hela tiden.

Jag måste bara tillägga att jag verkligen hatar krig och tycker iförsig att det är lite fel att "simulera krig" bara för att vi ska ha lite roligt, när det är andras verklighet! Men vi sköt ju bara färg, så jag tycker att det var okej. Eller rättare sagt tycker jag att det var skitroligt! Haha.. ;)

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0