Packar!

PUBLICERAD 2011-07-14 @ 11:02:41 I Vardag



Packar, packar och packar. Aaah jag orkar inte mer! Just nu packar jag för typ tre veckor.. jippie, det vore enklare att ta med hela min garderob..

Lite senare idag åker jag upp till min farmor i hennes stuga, och vi blir där till på söndag. Sen så åker jag till släkten (på mammas sida) i skellefteå, och blir kvar där i två veckor. Sen är det mer på gång som jag inte vet säkert än så jag skippar att skriva om det nu! Men i alla fall, det är fullt upp de närmaste veckorna. Igår åkte förresten Olivia, Oskar och Tanja hem till Gällivare!

Jag ska blogga de kommande veckorna, så var inte orolig för det! Jag har med mig mammas bärbara, och iphonen så jag hoppas att kunna slänga upp några inlägg, hih! Ha det bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Taaack :) Den kostade 2200kr. Kram!

2011-07-17 @ 00:22:07
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0