Internetlös!

PUBLICERAD 2011-07-18 @ 23:40:04 I Vardag

Hej hopp! Tyvärr så måste jag meddela att jag inte har något internet. Inte på den dator jag har alla bilder och sånt på i alla fall. Aaa jag blir galen! Det är nått fel på installationen på det mobila bredbandet och internet på mobilen är nästan slut! Jag vill blogga men jag kan inte! Men jag återkommer när jag kan blogga när det nu blir.. :/

Jag har i alla fall varit i stugan hos min farmor sen i torsdags och nu är jag hos min mormor! Jag är förskyld och har ont i halsen (speciellt när jag hostar) men annars så mår jag prima. Vi träffar släktingar och fikar mest hela tiden, haha! Men det är roligt! Ha det bäst tills vi ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0