united we stand, but what do we stand for?

PUBLICERAD 2011-01-04 @ 23:10:00 I Bloggen


   

   Hola amigos!

Jag håller på att göra om min design, men det kommer nog att ta ett tag, så ha inga förväntningar på någonting nytt de närmaste tio åren.
Nä, där skoja jag allt, så snabb är jag inte. ;)

Jag har kommit fram till en sak btw - jag är sämst på att göra headrar. Jag kan skylla på att jag inte har photoshop, fast det skulle nog göra mig ännu mer bortkollrad än jag redan är.

Förresten: Finns det ingen vänlig liten jord-gubbe eller jord-gumma där ute som kan förklara för mig hur man delar upp menyn i boxar med mellanrum mellan varje. Typ så att det är senaste inläggen i en fyrkant, mellan rum, kategorierna i en fyrkant, mellanrum, arkiv i en fyrkant o.s.v.?
Jag skulle bli otroligt tacksam för det!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0