5 saker du inte visste om mig

PUBLICERAD 2011-04-30 @ 23:19:14 I Vardag


Jag råkade visst se lite olycklig ut på bilden.. haha ;)

5 saker du inte (eller troligtvis inte) visste om mig:


  • Jag är otroligt ekonomiskt medveten = jag är snål.. åtminstone när det gäller att köpa saker till mig själv. Men av någon andledning så försvinner mina pengar på något oförklarigt sett.

 

  • Jag blir ofta beroende av något, t.ex. som nu -  Gossip Girl - och tittar på den hela tiden tills jag har sett alla avsnitt en massa gånger och sedan tröttnar och kan inte kolla på det på flera månader.

 

  • Jag tycker att det tråkigaste som finns är att borsta tänderna, men det måste man ju tyvärr..

 

  • Jag skriver alltid med stor bokstav och punkt och sånt på datorn, jag kan inte slarva! Jag får någon fix idé att det måste vara bra svenska typ, haha! jga kan inte skriva så ähr!!!!!!!

  • Min värsta mardröms semester är att campa i Australien. Bara för att jag har världens spindelfobi och Australien kryllar ju av spindlar och andra - inte ritigt lika läskiga men ändå tillräckligt äckliga kryp.

 

Hoppas att ni lärde er någonting nytt av mig, och ha en bra kväll! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0