Värsta datorproffset liksom...

PUBLICERAD 2010-09-29 @ 20:44:51 I Vardag

   

Jag har varit hemma från skolan i två dagar nu eftersom att jag är förskyld.
Tycker att det är jättetråkigt att vara hemma och ha, ja, tråkigt helt enkelt.
Så jag uttnytjade det där tillfället att vara hemma och göra något mamma har tjata på mig jättelänge att göra.
Jag designade hennes hemsida. Helt själv.
(Eller jag fuskade lite och hade en mall som grund, men vadå, allt är ju ändrat!)
Och det bästa av allt, jag fick lön! Så nu är jag rik. Lite rik ivf. :D

Jag tycker att alla ska kolla in den. Och ni kan väll slänga in en kommentar här på bloggen om vad ni tycker om den! Ni hittar den på nadinomedia.se

Ha det bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0